Emprender en periodismo : nuevas oportunidades para el profesional de la información Bárbara Yuste, Marga Cabrera
Per: Yuste, Bárbara.
Altre(s) autor(s): Cabrera Méndez, Margarita.
Tipus de material: TextPublicacions periòdiques: Editor: Barcelona Editorial UOC 2014Descripció: 170 p. gràf. 21 cm.ISBN: 9788490640708.Matèria(s): Periodisme -- Orientació professional | Periodisme -- Innovacions tecnològiques | EmprenedoriaTipus d'exemplar | Localització actual | Signatura topogràfica | Estat | Data de venciment | Codi de barres |
---|---|---|---|---|---|
Monografies |
Centre de Documentació Montserrat Roig
Horaris Atenció presencial: matins (9:30h-14h) de dilluns a dimecres, i tarda (15h-19h) de dijous
|
Cm 1/33 (Explora per prestatgeria) | Disponible | CDMR1403301197 |
Navegant Centre de Documentació Montserrat Roig Prestatgeries Tanqueu l'exploració per prestatgeria
Cm 1/30 Economía de la comunicación de masas | Cm 1/31 Multinacionales y sistemas de comunicación | Cm 1/32 Los creadores de imagen | Cm 1/33 Emprender en periodismo | Cm 1/34 Innovación en los medios | Cm 1/35 Los Grupos multimedia españoles | Cm 1/36 Industria de la comunicación y economía digital |
Bibliografia
Comentat per Adrián C.
2014-04-15Emprender en periodismo (UOC, 2014) és el títol d’una barreja d’estudi i entrevistes que aporten molta ajuda aquests periodistes que no saben que fer veient el present i futur de la professió. És una empenta a la valentia de fer alguna cosa per sí mateixos, de vendre el seu treball. Bárbara Yuste i Marga Cabrera mostren totes les possibilitats que té un emprenedor periodista: des d’un petit bloc monotemàtic fins a un diari digital generalista. A més de les estadístiques sobre lo positiu de ser un aventurer de la comunicació, el llibre té una segona part amb entrevistes amb responsables de Yorokobu, Mongolia, Materia i d’altres.
En definitiva és un bon llibre de lectura ràpida pels professionals que només necessiten una mica de valentia per atrevir-se a buscar nous reptes comunicatius en un mar d’incertesa. A més, recull estudis amb dades tant interessants com que “els periodistes que s’han llençat a l’aventura declaren cobrar menys per ser més feliços”. Cada capítol del llibre ve acompanyat amb exemples de mitjans exitosos així que... com a mínim val la pena llegir-lo, no?