Cómo hacer un plan estratégico de comunicación / Kathy Matilla (ed.); Joan Cuenca Fontbona, Guillem Marca Francés, Andréa Oliveira dos Santos; prólogo de Montserrat Tarrés
Altre(s) autor(s): Matilla, Kathy [autor,, editor literari] | Cuenca Fontbona, Joan [autor] | Marca Francés, Guillem [autor] | Oliveira dos Santos, Andrea [autor] | Tarrés, Montserrat [escriptor d'un pròleg] | Universitat Oberta de Catalunya [entitat editora].
Tipus de material: TextEditor: Barcelona : Editorial UOC, 2017Descripció: 4 volums (287, 285, 265, 521 pàgines) ; 23 cm.ISBN: 9788491800569; 9788491163961; 9788491163992; 9788491164029.Matèria(s): Planificació estratègica | Imatge corporativa | Comunicació en l'empresa | Gabinets de premsa | Imatge corporativa
Continguts:
Conté: 1.Un modelo de planificación estratégica, paso a paso -- 2. Públicos y stakeholders -- 3. La investigación estratégica preliminar -- 4. La investigación estratégica de evaluación
Tipus d'exemplar | Localització actual | Signatura topogràfica | Número de còpia | Estat | Data de venciment | Codi de barres |
---|---|---|---|---|---|---|
Monografies |
Centre de Documentació Montserrat Roig
Horaris Atenció presencial: matins (9:30h-14h) de dilluns a dimecres, i tarda (15h-19h) de dijous
|
Cm 3/49 (Explora per prestatgeria) | Vol. 1 | Disponible | CDMR18040011 | |
Monografies |
Centre de Documentació Montserrat Roig
Horaris Atenció presencial: matins (9:30h-14h) de dilluns a dimecres, i tarda (15h-19h) de dijous
|
Cm 3/50 (Explora per prestatgeria) | Vol. 2 | Disponible | CDMR18040012 | |
Monografies |
Centre de Documentació Montserrat Roig
Horaris Atenció presencial: matins (9:30h-14h) de dilluns a dimecres, i tarda (15h-19h) de dijous
|
Cm 3/51 (Explora per prestatgeria) | Vol. 3 | Disponible | CDMR18040013 | |
Monografies |
Centre de Documentació Montserrat Roig
Horaris Atenció presencial: matins (9:30h-14h) de dilluns a dimecres, i tarda (15h-19h) de dijous
|
Cm 3/52 (Explora per prestatgeria) | Vol. 4 | Disponible | CDMR18040014 |
Referències bibliogràfiques
Conté: 1.Un modelo de planificación estratégica, paso a paso -- 2. Públicos y stakeholders -- 3. La investigación estratégica preliminar -- 4. La investigación estratégica de evaluación
No hi ha comentaris per a aquest ítem.