Història de la publicitat de Catalunya / directora editorial de l'obra: Carolina Serra ; director científic del volum 1: Lluís Costa ; director científic del volum 2: José Ángel Abancéns
Altre(s) autor(s): Costa i Fernández, Lluís | Serra, Carolina | Abancéns, José Ángel.
Tipus de material: TextEditor: Barcelona Sàpiens 2021Descripció: 2 volums (319, 315 pàgines) : il·lustracions en color 31 cm.ISBN: 9788409284344; 9788409284351; 9788409284368.Matèria(s): Publicitat -- Història -- Catalunya
Continguts:
Conté: V.1: L'art de fer anuncis: dels inicis a la dictadura franquista -- V.2: El consum de masses: el camí de la televisió a internet
Tipus d'exemplar | Localització actual | Signatura topogràfica | Estat | Notes | Data de venciment | Codi de barres |
---|---|---|---|---|---|---|
Monografies |
Centre de Documentació Montserrat Roig
Horaris Atenció presencial: matins (9:30h-14h) de dilluns a dimecres, i tarda (15h-19h) de dijous
|
Cc 3/48 (Explora per prestatgeria) | No per a préstec | Volum 1 | CDMR21090011 | |
Monografies |
Centre de Documentació Montserrat Roig
Horaris Atenció presencial: matins (9:30h-14h) de dilluns a dimecres, i tarda (15h-19h) de dijous
|
Cc 3/49 (Explora per prestatgeria) | No per a préstec | Volum 2 | CDMR21090012 |
Navegant Centre de Documentació Montserrat Roig Prestatgeries Tanqueu l'exploració per prestatgeria
Cc 3/45 Los medios después de Internet | Cc 3/46 Periodismo y nuevos medios : | Cc 3/47 La Información es bella | Cc 3/48 Història de la publicitat de Catalunya / | Cc 3/49 Història de la publicitat de Catalunya / | Cc 3/5 Pour comprendre les média | Cc 3/50 La comunicación desde abajo : |
Conté: V.1: L'art de fer anuncis: dels inicis a la dictadura franquista -- V.2: El consum de masses: el camí de la televisió a internet
No hi ha comentaris per a aquest ítem.