Catàleg del Col·legi de Periodistes de Catalunya
Vista normal Vista MARC Vista ISBD

Història de la publicitat de Catalunya / directora editorial de l'obra: Carolina Serra ; director científic del volum 1: Lluís Costa ; director científic del volum 2: José Ángel Abancéns

Altre(s) autor(s): Costa i Fernández, Lluís | Serra, Carolina | Abancéns, José Ángel.
Tipus de material: TextTextEditor: Barcelona Sàpiens 2021Descripció: 2 volums (319, 315 pàgines) : il·lustracions en color 31 cm.ISBN: 9788409284344; 9788409284351; 9788409284368.Matèria(s): Publicitat -- Història -- Catalunya
Continguts:
Conté: V.1: L'art de fer anuncis: dels inicis a la dictadura franquista -- V.2: El consum de masses: el camí de la televisió a internet
    valoració mitja: 0.0 (0 vots)
Tipus d'exemplar Localització actual Signatura topogràfica Estat Notes Data de venciment Codi de barres
Monografies Monografies Centre de Documentació Montserrat Roig

Horaris

Atenció presencial: matins (9:30h-14h) de dilluns a dimecres, i tarda (15h-19h) de dijous


Serveis

Consulta, reserva i préstec

Cc 3/48 (Explora per prestatgeria) No per a préstec Volum 1 CDMR21090011
Monografies Monografies Centre de Documentació Montserrat Roig

Horaris

Atenció presencial: matins (9:30h-14h) de dilluns a dimecres, i tarda (15h-19h) de dijous


Serveis

Consulta, reserva i préstec

Cc 3/49 (Explora per prestatgeria) No per a préstec Volum 2 CDMR21090012

Conté: V.1: L'art de fer anuncis: dels inicis a la dictadura franquista -- V.2: El consum de masses: el camí de la televisió a internet

No hi ha comentaris per a aquest ítem.

Inicieu sessió al vostre compte publiqueu un comentari.

Cliqueu sobre la imatge per veure-la al visor d'imatges

Implantat amb Koha